Sider

onsdag 7. september 2011

10 dager igjen

...og overraskende rolig! Hvorfor det egentlig? Ingenting å være nervøs for, jeg skal jo gifte med med verden skjønneste gutt. Og jo, det meste er under kontroll, og på søndag kommer foreldre og toastmaster hit for en gjennomgang av dagen. Hørte jeg strategimøte? Greit å vite om vi har glemt noe. Men det har vi vel ikke?


Det har blitt noen frustrasjoner ettersom planleggingen har gått fremover. Det er nok ikke alltid det som har blitt lovet var "gjennomførbart" om vi skal si det sånn. Og prisen blir alltid litt mer enn det en blir forespeilet også. Nå er det i hvert fall ikke mange dagene igjen, som min kjære A har oppdaget den siste uken.

Nå er det bare å investere i væraksjer som forloveren min sms'et meg i går kveld! Krysser fingrene, men det blir som det blir!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar