Sider

lørdag 17. august 2013

Babyshower for Knerten og meg

Denne uken var jeg så heldig at venninner og familie arrangerte babyshower for lille knerten (og litt meg) som bare er ca 4 uker unna. Vi var hos min beste venninne som vartet opp med deilig pai, og min skjønne lillesøster som hadde bakt nydelige muffins.
 
 
Og min kreative venninne Gerd hadde laget en helt skjønn bleiekake. Smekken på kaken har hun selv sydd, på bloggen hennes [Livet som mamma] kan du se mer av det hun lager, i tillegg har hun også egen [Epla-butikk].
 
 
Alt av medisinsk personell har vært enstemmig i at det er en liten gutt som kommer i september, og nå har han massevis av tøffe antrekk klare i garderoben, til den kommende mammaen store fryd. Bare se hva vi var så heldige å få...
 

 




 
Sin første leke fikk han også, for det er ikke noe vi har prioritert enda. Denne bittelille røde bilen var jo bare nydelig.


 
Og kos skal han heller ikke savne, bare se de søte apene. Den grønne tenkte jeg å feste på vognen, men må bare finne ut av hvordan jeg skal kunne få festet den... Den flyvende kua skal få dysse knerten i søvn.
 


Det er ikke bare Gerd som er flink med strikkepinnene, min beste venninne Fredrika har strikket dette deilig pleddet og i tillegg er det også jammen på vei en liten jakke og bukse også.

 
Så heldige vi er!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar