Sider

søndag 28. november 2010

Advent

Denne søndagen har noen små juleelementer sneket seg inn hjemme... Det er vel aller første gangen det har skjedd så tidlig. Normalt kommer ikke frem noe jul hos oss før lille julaften. Kanskje det har noe med at jeg ikke har pyntet ett eneste juletre på jobben denne sesongen? Det blir ikke like kos å pynte eget tre når en allerede har pyntet fem på jobb. Denne julen blir det jo ikke sånn, da har jeg noe å glede meg til!

Etter å ha rotet meg gjennom 3 esker med julepynt og diverse, kom jeg frem til at jeg ikke hadde noen adventsstake jeg hadde lyst til å sette frem... da er det bare å stride til verks og sette sammen noe av det jeg har fremme til vanlig. Selvfølgelig fant jeg ikke den oversizede julekulen jeg skulle ha, men den må ha snektet seg ned i feil eske etter flyttingen... hmm... 




Etter litt romstering i esker i kjelleren dukket denne sølvkoppen, som jeg har fått av min tippoldemor Kaja i dåpsgave. Denne har nå fått ny stillingsinstruks som telysholder med sjel. Det lille tinnfatet har jeg arvet etter oldemor Ingrid. Her kan du se flere bilder av [Sakura busk].



Store alterlys til bruk i "adventsbrettet", brettet er fra Marokko, kjøpt via [Ib Laursen].

God adventstid alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar