Sider

mandag 17. januar 2011

Bryllup... 9 måneder igjen!

Etter en kjempekoslig prat med min skjønne forlover søndag ettermiddag, kjente jeg at jeg burde kanskje sette i gang med noen av forberdelsene av bryllupet. Vi er heldig da vi er forlovet begge to. Det kan nok bli litt bryllupsprat fremover ja... Det ble rett og slett tilfeldig at jeg dumpet borti en fin blogg, [Brunch at Saks], som endte med at jeg fant disse fantastisk inspirerende bildene på [Cox and Cox].




Folderen merket "Bryllup" på PC'en begynner å få en del undermapper, og det er så mye bra inspirasjon. En bra amerikansk nettside er [The Knot]. Her må det være tusenvis av bilder i alle kategorier. Her er et knøttlite utvalg av noe av det lekre de viser.








Ja, det er nok bare å sette inn støtet. Det er utallige detaljer som skal på plass, men jeg får vel begynne på den listen jeg skrev i høst. Det var jo en dead-line på 31.12.2010 på noe av det på listen der, men jeg får sette en ny frist. Først en ny liste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar