Sider

fredag 21. januar 2011

Bryllup og blomster

I går var jeg innom noen blomsterbutikker for å få litt inspirasjon til blomster og borddekking til bryllupet. Det er altfor mye å velge mellom, og surfing på nettet er ikke alltid bare til hjelp...
Av Hilde på [Blomsterstua] i gågaten i Sandvika fikk jeg kjempegod hjelp. Noen flere idéer ble med hjem, så nå må jeg bare finne kjole skjønner jeg, så skal det nok bli litt enklere å bestemme meg for resten av detaljene med blomstene. jeg anbefaller absolutt en tur innom butikken. Masse deilige blomster, som gjør at en gleder seg til våren.


Nydelig vintage-aktig farge på roser, dog litt ute av fokus.

Herlig blek eukalyptus.

Hortensia er stadig en favoritt.


Romantiske ranukler.

Skjønn... Den svarte detaljen i midte gjør blomsten!



Mange fine  rustikke kranser.

Kristine

3 kommentarer:

  1. the header of your blog is beautiful!

    SvarSlett
  2. Hello Kristine, thank you for your nice comment on my blog!
    I love your flowers!
    Have a wonderful new week,
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Thank you for the compliment. The picture in the header of my blog is taken on a vacation on the greek island of Thassos a few years ago. I just love the dried, dead look of it.

    Kristine

    SvarSlett