Sider

lørdag 15. januar 2011

Store sofanyheter

Bogart'en er i hus!

Vår etterlengtede [BOGART-SOFA] har kommet! Og vi har kjøpt skikkelig størrelse på sofaen denne gangen!  Modellen er jo relativt dyp i forhold til en vanlig sofa, en skikkelig "snuggle-up" sofa. Men det blir nok kjempebra når vi får levd oss litt inn. Det har meldt seg en del andre "behov" med den nye sofaen... Det blir nok en liten jakt på stuebord og teppe de nærmeste månedene. Da er det bra det blir en tur til danske [Linie Design], som har mye flotte tepper.


Det er en del igjen å gjøre før alt er fikset. Det skal opp et bilde og noe belysning på veggen bak. Det kan bli utfordrende da det ikke må skinne i Tv'en i følge min forlovede. Lyd og bilde er viktig vettu... Joda, går ikke av veien for litt skikkelig lyd! Der har nok noe "rubbet" over på meg. Jeg liker høy lyd og nå dundrer den nye forsterkeren i 1.etg her! Prøvde å få med meg en champagnefarget sak hjem i sted, men det var visst ikke den vi ville ha. 35000.- var visst litt i overkant også kanskje? Fikk i hvert fall lov til å bytte til en sølvfarget sak, noe som jeg synes er hakket bedre enn de sorte. Er redd jeg må lære med en ny kontroll før helgen er omme...

Helt borte i hjørnet (og på bildet under) kan det skimtes en liten søt HVIT høytaler som jeg klarte å få byttet ut for allerede noen år tilbake... Skikkelig fornøyd med det, glir bedre inn i interiøret i hvert fall.



Tror det blir fint med et hvitt bord... Bare ikke akkurat dette, selv om det er fint i seg selv. Men det blir nok en strammere og større variant enn dette. Jeg bare måtte se hvordan det kom til å bli med hvitt til, derfor kom dette opp fra kjelleren en liten tur. Trenger noe lyst til den mullvarpfargede sofaen. Og om jeg finner et teppe med litt struktur tror jeg at jeg er langt på vei.

Nå skal jeg sige ned i den nyervervede saken, og kose meg med litt indrefilet og fløtegratierte poteter. Mmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar