Sider

fredag 18. februar 2011

Syv måneder, minus en dag!

I går var det syv måneder igjen til vi står foran den store dagen! Denne uken har jeg kommet enda litt nærmere noe avgjøelser. Det ble kjoleprøving både mandag og onsdag, jeg må jo bare benytte de fridagene jeg har. [Agape] på mandag var en stor skuffelse. Her var det vel egentlig ingenting. Halvparten av kjolene jeg hadde notert meg hadde gått ut, eller solgt. Like greit, da har jeg vært der, og ingen nødvendighet å gå tilbake. Litt nærmere avgjørelse på kjole, hår og diskusjonen "slør - ikke slør".

Onsdag formiddag var det time hos frisøren, hvor det for så vidt ble diskutert "hår og slør problematikk" og andre detaljer med hår i tankene den store dagen. Men jeg stoler helt på min frisør, da han er superflink, og jeg vet at han vil jeg skal se best mulig ut. Etter frisør og lunch ble det en tur til [Brudekjolen]. Her hadde de mange fantastiske kjoler. Så nå står det mellom kjoler på [Brudekjolen] eller [Diin].

Inspirasjonen hele veien har vært disse...

Denne fra [Priscilla of Boston].






[Pronovias] har nydelig kjoler og her har jeg funnet noen favoritter og massevis med inspirasjon.



Om budsjett eller lokasjon ikke hadde vært et tema...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar