Sider

fredag 4. februar 2011

En fantstisk dag!

Hadde en herlig dag i går! Startet med kjoleprøving på [Diin] på Majorstua. Gikk som en drøm, to nydelig kjoler er brent inn på minnet, og jeg må nok ha drømt om kjoler i natt. Kan ikke vise de her, i fare for at A stikker innom.

Men denne må bare vises, den nydeligste selskapskjolen i vinduet på [Diin] ELSK! Fikk kjempegod hjelp og mange gode og ikke minst ærlige innspill. Det er ikke så lett å beskrive hva en vil ha, og ikke minst finne det i myldret av fine kjoler de hadde. Jeg vet jo spesielt hva jeg ikke vil ha, men hun forstod meg virkelig, da hun trakk fra den ene fine kjolen etter den andre.


Lenger bort i Kirkeveien stakk jeg innom [Lene Bjerre]. Her kan en faktisk sette opp ønskeliste til bryllup, midt i blinken, da det mye flott herfra. Dette lurer jeg på om vi skal gjøre...



     

Rett bortenfor [Lene Bjerre] måtte jeg innom [Bellas Hus] hvor se selger det lekreste sengetøy fra [Missoni Home].



Under lunch på [United Bakeries] sjarmerened café fikk jeg organisert litt smådetaljer rundt lokalet, serviset, duker, servietter, telysholdere... Det er noe vanvittig mange detaljer som jeg ikke helt er klar over enda, men det dukker nok opp underveis. Noe er i hvert fall i boks, bokstavelig talt... da Serviteur leverte boksene mine på 5 dager. De står klare på lageret på jobben.



Jeg er en ganske svinsete shopper og nedover Bogstadveien blir det ikke noe bedre, da jeg må forsere trafikken mellom innfallene. Før jeg kom meg til Blomsterbutikken jeg hadde sett meg ut, kom jeg over disse nydelige på [Sapatos]. Kunne tenke meg å bruke disse i bryllupet, da jeg har lyst på noen sko som er litt sprekere enn det som selges til vanlig i brudesalongene.


Tilbake over veien etter blomster, eller rette sagt roser. Blir det roser? Jeg vet ikke lenger, da jeg har funnet masse andre fullverdige alternativer, både til bord og bukett. Likevel var disse skjønne...







Ettersom jeg er midt i jakten på sofabord, vitrineskap og spisebord med stoler stakk jeg innom [Home and Cottage] for litt inspirasjon. Likevel tror jeg at jeg skal ha is i magen til april, da det er messe med jobben. Det kan jo komme noen freshe nyheter...






   





   
De sølvfargede skålen var absolutt nydelige, men altfor dyre da vi trenger mange mange mange. Den som leter finner, jeg skal nok klare å finne noen andre!

Dagen ble avsluttet med kjoleprøving på [Eden Brud] med min skjønne mamma og lillesøster. Synes utvalget var lite, og de hadde vel kun en kjole som kunne være noe. Blir spennende fremover å se hva det blir til. Det blir nok en del prøvetimer i ukene fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar