Sider

tirsdag 17. mai 2011

Bare 4 måneder til...

Jaja... Det er 17. mai og jeg burde ikke tenke på bryllup denne dagen... Men i dag er det er 4 måneder igjen til vår store dag. Så nå om dagen er hodet fullt med...

Slør... synd jeg har forelsket meg i et fra [Priscilla of Boston], til den nette sum av 2500 $... *SUKK* Dog ikke dette som er avbildet da, selv om det er nydelig.

 
Vielse... Blir det utendørs tro? Det vet vi vel ikke før vi våkner opp på dagen... *SPENT*


Ringer... The bigger the better? Bare så synd det er totalt upraktisk på jobb *SNUFS*


Brudebuketter... blir det roser, peoner eller ranunkler? Eller...


Bordekking... tror jeg har bestemt meg. Tror jeg! Det blir nok i hvert fall en avart av det jeg nå har i tankene. Blir nok ikke like voldsomt og stort som dette da, men paletten er lekker.


Bryllupskaken... og ikke minst kaketoppen. Det skal nok vise seg å ikke bli så lett å finne en fin en... det blir nok ikke den nydelig jeg fant på [Etsy], til 150 $. Jeg bryr nesten mer om utseende på kaken, enn hvordan den smaker... *HUFF*


Sko... drømmer fortsatt om disse fra [Christian Louboutin] *ELSK*


Musikk... så vanskelig, så vanskelig! Vi har ingen bregensninger da det ikke blir kirkevielse på oss. Spotify er stadig vår beste venn i jakten på alle innslag på dagen.


Hår... opp eller ned, blomster i eller strass i, eller sløret jeg ikke har råd til? ARG!! Frisør er i hvert fall i boks da.


Slør: [Wedding Obsession],  Vielse: [Star Events Online] Kake: [Brides] Ring: ukjent, (her ble jeg nok så betatt av ringen at jeg glemte alt annet) Musikk: "All you need is love" lyrics [Business Week] Hår: ukjent Borddekking: [W-Wedding Flowers] Brudebukett: [One Wed].

Kristine

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Vi gifter oss om under en måned (men heldigvis er ikke festen før i august, så jeg kan fremdeles puste;)) Utrolig mye fint du har funnet... Skulle gjerne hatt de skoene selv ;)

    SvarSlett
  2. Den siste tiden kommer til å gå fort, og det er mange detaljer som "må" på plass. Skoene er bare nydelige og jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å kunne gi slipp på de...

    SvarSlett