Sider

torsdag 26. mai 2011

Tålmodigheten selv

I dag skulle vi egentlig male hus når A var hjemme fra jobb tidlig, men det skar seg jo totalt da det begynte å regne når vi skulle sette i gang. Men vi fikk benyttet tiden til litt bryllupsgreier. Det er ikke så lett å få tid til dette om dagen, så nå grep vi sjansen. Det bar rett på [Ikea] og der fikk vi bestemt oss for litt detaljer på bord, med blomster og lys i tankene.




Og det skal litt til for å holde ut med meg når jeg setter i gang med mine detaljorienterte "fanasier". Disse fantasiene stemmer ikke alltid overens med budsjettet heller, men med to poser og softis, + et mini strykebrett(!!) gikk vi smilende ut fra [Ikea]. Og flere andre detaljer kan nå krysses ut på to-do-lista, puh...




Men bare jeg leter lenge nok finner jeg nok det vi "trenger"... Imens nyter jeg rustikk inspirasjon til borddekking via [Style Me Pretty].

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar