Sider

fredag 4. mai 2012

DIY Bordkort

Jeg ønsket ikke de tradisjonelle bordkortene og over et år i forveien fikk jeg spesialbestilt noen små esker via jobben og utover vinteren kom de siste detaljene som innhold, bånd, tags og stempler på plass. En snill lillesøster, noen skrivefeil og en ettermiddag var bordkortene fiks ferdig! Takk til supersnill søster!







Dette trenger du til å lage egne bordkort:

Gummistempel og blekkpute
Tags
Boks (jeg har brukt smykkebokser)
Bånd eller snor
Tekstilsaks
Noe søtt til å fylle eskene med
Navneliste over alle gjestene

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg skal dekke konfirmasjonsbord til våren og falt for bordkortene dine:)
    Kan jeg spørre hvor du fikk kjøpt Tag'ene?
    Hilsen Nina Myhre

    SvarSlett
  2. Hei Nina

    Jeg mener å huske at jeg kjøpte tagene på Illums Bolighus på House of Oslo. Men etter et raskt søk på Panduro hobby fant jeg noen som var ganske så like. De har jo nettbutikk også. Lykke til med kofirmasjonen!

    Kristine

    SvarSlett