Sider

onsdag 1. juni 2011

Nytt spisebord?

Vi "trenger" ny spisestue! Og på jobben har vi nå fått inn et par fine bord, men på det ene er bena perfekte og det andre bordplaten. What to do?




Her er den hvite med de perfekt proposjonerte beina (i mitt hodet i hvert fall), men skulle gjerne hatt bordplaten til den under her.





Vitrineskap må også inn i stua snart, det vi har er ganske så fullt. Det hvite bordet har et fint et med skyvedører som er en sterk kandidat.


Kurvstolen foran er heller ikke dum! Alle bilder tatt hos [Bohus Design 6000].

Kristine

5 kommentarer:

  1. That table in the nude on the last three photos before the last one is divine. I need a larger dining room. Beautiful choices!

    Trinidad

    SvarSlett
  2. Hei! Hva er navnet på det øverste bordet i hvitt? Ser det er et gammelt innlegg, så det finnes vel ikke lenger i butikk, men kanskje brukt?? Hadde aldri trodd jeg kunne forelske meg i et spisebord.. Hadde satt uendelig stor pris på svar :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, jeg husker dessverre ikke hva bordet heter. Og det finnes nok ikke lenger i butikk. Men du kan sikkert finne noe som ligner. Tror det finnes et bord i Quebec-serien med lignende brn i hvert fall. Dog ikke i hvitt :-(

      Slett
  3. Hvor er skapet kjøpt? :)

    SvarSlett
  4. Dette bilde er tatt på Bohus Design 6000, men jeg vet ikke om vi lenger har dette skapet i sortimentet, da dette innlegget er fra 2011. Det kan jo være du finner et lignende likevel.

    SvarSlett