Sider

mandag 13. juni 2011

Lett blanding

Gjennom bloggen til [Milla Boutique] kom jeg over denne lekre leiligheten. Den tilhører stylisten Marie Olsson Nylander og ligger i Skåne. Lekker miks av hvitt og industrielt, med etniske innslag samt tre, gull og sterke farger.


Dette stuebordet er fantastisk nydelig, hadde blitt perfekt i stua vår!



Og som dere vet ønsker jeg meg ny inngangsdør og en slik som denne hadde ikke vært å forakte...


Kontraster mellom gammel og nytt gjør interiøret spennende og interessant, som her med moderne stoler mot klassiske bord.




En slik gymbenk kunne jeg tenkt meg i gangen, perfekt! På [Milla Boutique] kan en få tak i en slik...




Dører med nydelig patina og myke lin gardiner. Og hvem vil ikke ha et slik speil? Sukk...



Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar