Sider

søndag 12. juni 2011

Feriestarten innhenter oss!!! Så langt kom vi med husmalingen...

Dette forferdelig ustabilde været vi har hatt de siste dagene tok knekken på den fine framdriften på malingen av huset. Nå står huset her halvt grått og halvt brunt. Lekkert kan jeg fortelle...




Her er vi i gang med grunningen, som du kan lese i [dette innlegget].





Men vi var så heldige at naboen gikk med på den mørkeste gråfargen , og den
blir råfin!!






Under den grønne posen skjuler det seg fæle utelamper, som MÅ byttes når malingen er ferdig! De må bare finnes først, og er jeg heldig kan jeg spesialbestille de gjennom jobben. Krysser fingerene!



Gleder meg til den rød staffasjefargen blir hvit, kanskje det ikke blir fullt så hyttepreg da. Og den høpløse røde inngangsdøra vår da... Den må byttes snart!


Har lært noe nytt om meg selv under malingen av denne høye veggen, jeg er ikke redd for høyder, men vinglete stiger og Kristine fungerer ikke sånn veldig godt sammen. Likevel ingen bønn, noen må opp i veggen. Vi får se hva det blir med endeveggene som er enda høyere og underlaget enda verre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar