Sider

tirsdag 22. februar 2011

Bryllupsmesse - Grand Hotel

Søndag 20. februar var jeg på [Bryllupsmesse på Grand Hotel] med forlover og søster. Det var fullt opp med kommende bruder og masse god inspirasjon.



Vesker og sko over er fra [Anna Johnson], som også har fine skoklips som en setter på skoene i samme prinsipp som en klipsøredobb, som da gir litt ekstra bling til skoen. Butikken ligger i Lillestrøm, så hit blir det nok en liten "field-trip". Vil du shoppe i nettbutikken deres gjør du det [HER].




[Leila Hafzi] har kun fantastiske kjoler, jeg ville tatt til takke med hvilken som helst. Den den håndmalte kjolen på standen her, er ut av en annen verden. Kjolene, men kanskje spesielt blomstene har den sammen vintage-aktige feelen som jeg skrev om [HER].



Nydelige blomster fra [Passiflora].




Jeg tok to videoer under moteshowet, men disse ble for store til å legge ut på bloggen her. Har nå prøvd flere ganger, men den vil rett og slett ikke, derfor blir det bare disse bildene. Kjoler fra brudesaloner som [Brudekjolen], [Sadoni Couture], [Queen Brudesalong] og [Ski Brudesalong].

Vil du se klipp fra showet i august 2010, legger jeg den nederst.











Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar