Sider

torsdag 20. januar 2011

Litt påfyll

I dag har jeg kost meg med en liten tur med bryllupsinput. Selvfølgelig ble det et lite interiørstopp også. En kjapp tur innom [Bolina] ble det til. Der er det alltid noe som får hjerte til å hoppe over noen slag.

Vil ha krakk!

Glassvaser fra Tine K om jeg husker riktig. Noen av de store må jeg skaffe meg. Note to self! Jeg får prøve loppemarkedene som kommer i våren, fant jo en mellomstor en for en del år tilbake.

Sicilianske "Salt-pastiller" som legges i pastavannet.

Gode dufter, spesielt White Tea. Vil ha!

Rustikke stuebord fra Kina.




Puffer i argentinsk lamull.

Industriell vegglampe, nydelig.


[Bolina] har mange fine serviser fra franske og italienske prdusenter. Det er tre som utmerker seg for meg i hvert fall. Kanskje noe av det kan komme på ønskelisten til bryllupet. Bildene under fant jeg hos bloggen [No3]. Serviset er fra franske [ASTIER de VILLATTE].




Kristine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar