Sider

fredag 5. august 2011

43 dager igjen og to-do-listen minker

I går nevnte jeg at det skulle tas kakevalg, og det ble det! Jeg får den akkurat slik jeg vil og dermed blir den fantastisk lekker. Den smaker ikke så dumt heller... Rett og slett nydelig! Jeg vet ikke om det er nevnt her tidligere, men jeg har til nå vært mer opptatt av utseende på kaken enn hva som er inni. A derimot er veldig opptatt av hva som skulle være inni. Slik er det å leve med en kakemoms... Nå er jeg sikker på vi blir kjempefornøyde begge to. Denne godbiten er fra [The Sweetes Occasion].


Jeg fikk også bestemt meg for blomstene, endelig! Det har vært fryktelig vanskelig å bestemme seg for hvilke. Jeg har vinglet mellom ranunkler, roser og peoner hele planleggingsfasen. Men nå er avgjørelsen tatt og jeg tror det skal bli bra. På [Blomsterstua] i Sandvika fikk jeg kjempehjelp og masse gode innspill og idéer. Gleder meg veldig til å se hvordan det blir.




Med lillesøster bestukket med middag hjalp hun meg med bordkortproduksjonen. Det gikk etter litt trening, det skulle ikke være det enkleste i verden, men til slutt var vi skikkelig drevne. Nå står alle klare i esken sin. Utpå kvelden måtte vi også innom mamma og pappa for å få hjelp til å fikse litt på underskjørtet til kjolen og nå er kjolen slik jeg vil ha den. Sydame er booket! Pappa fikk også klarhet i hvilken siden han skal gå på, og vi har prøvestått arm i arm! Gleder meg til å gå ned midtgangen!

♥ STOOR takk til verden snilleste mamma og lillesøster ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar