Sider

mandag 1. april 2013

Nytt soverom underveis

Nytt soverom har vært svært etterlengtet, og i november gikk vi i gang med prosjektet. Egentlig skulle dette være tidlig høst 2012's prosjekt, men sånn skulle det ikke gå. Men nå er vi i hvert fall ganske nærme ferdig, selv om vi venter på en del "smått" som mangler. Her begynte vi...
 
 
 
Det var lite på det opprinnelige soverommet som var noe å spare på. Med miljøstrie, laminat og et helt håpløst garderobeskap, røk hele inventaret på dynga i november. 
 




Med hele rommet strippet dukket de gamle eiernes fargetopp, som skulle vise seg å ligne ganske bra på isolasjonen. Vi prøver oss frem med [fargerprøver], og bestemmer oss ganske så raskt denne gangen faktisk. 



Inspirert av [mørke og grå] vegger velger vi [nummer 1], og blir riktig så fornøyde med resultatet.
 






Parketten går på i en fei, og jeg har et midlertidig garderobeskap i kasser i mange uker. Men etter å ha montert vel 3 Ikea-kjøkken de siste årene er en garderobe ingen match. Jeg monterer skap mens A monterer lister og løfter for meg :) 
 



 
Mens vi venter flere måneder på skyvedører, så få jeg smaken på mitt midlertidige walk-in. Jeg kommer nok aldri til å gi slipp på drømmen, A må nok bare innse at han en dag må bygge et til meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar