Sider

torsdag 9. juni 2016

Ryddemani 2016: Slik gikk mai

Mai kom og gikk altfor fort, og alle planene jeg hadde gikk ikke helt som jeg skulle ønsket. Mye jobbing på min andre halvdel og en del barnepass på meg. Men likevel kan jeg krysse av noe på listen.
  • Hagemøbler tatt frem og vasket
  • I gang med utendørsbodene, kroker til organisering kjøpt.
  • Solgt massevis med babyklær
  • Solgt barnemadrass til Stokke seng
  • Solgt irish coffee-glass
  • Herreparfyme solgt
  • Plante i bedd, noe nytt har fått plass.
  • Nye krukker med blomster. Krukke kjøpt, men ikke kommet lengre enn det...
  • Lampe gitt bort
  • Flere annonser på finn.no
2890.- rikere og enda litt bedre plass. Og hyggelig ute i den varmen vi fikk i mai. Litt i overkant faktisk...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar