Sider

lørdag 4. desember 2010

Førjulsgave

... til meg selv! Jeg kunne ikke dy meg. Etterpå tror jeg det blir klementiner og tunisisk mynte-te foran peisen, med denne i fanget gitt.



Heldigvis ble det noen julegaver også, og ikke bare til meg selv. Godt å få krysset av noe på listen. Det ble også noe annet gøy med hjem, men det var ikke like lett å selge inn hjemme som jeg hadde trodd... Jaja, får tenke litt på den! Kommer sikkert tilbake til dette om det blir noe av... I dag fikk jeg også tatt noen bilder av vårt nesten ferdig kjøkken, så det kommer nok også snart.

Her om dagen da var vi på vei hjem etter åpning av kunstutstilling i [Kunstnernes Hus], fikk jeg rasket med meg et magasin fra [Bogstadveien]. Det er ikke her jeg trasker mest når jeg skal "shoppe" interiørionspirasjon, og tenker vel mest på mote likevel... Men en butikk som så spennende ut var [Townhouse], her må jeg stikke innom neste gang jeg er i nabolaget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar