Sider

lørdag 18. desember 2010

Skobesettelse

Jeg ønsker meg walk-in-closet... hvilken jente vil vel ikke det! Men da må vel det ene fremtidige barnerommet ofres. Hvordan forklare hvorfor ungen er enebarn...? "Mamma ville ha sko og klær i det andre rommet skjønner du lille venn." Jeg synes jeg hører meg selv eller A. Drømmen er vel noe som dette, som Jenna Lyons' garderobe, Creative Director for [J Crew]

Bildekilde: [Elle Decor].

Nei, blir nok ikke noe av det, men kommer nok ikke til å gi slipp på ønsket likevel! Finner nok en brukbar løsning der vi har skap i dag... Har allerede plantet et lite frø i hodet på forloveden min A her, "jeg vil gjerne trekke skapet 15-20 cm lenger frem... så jeg kan ha skoene min her" sier jeg og peker på hylla som er satt opp foran pipeløpet på soverommet. "Joda, jeg hadde vel regnet med det allerede" kommer det tørt, men med et smil om munnen fra A.


I påvente på ny garderobe blir det nok denne løsningen. Grei den da, men tenk å kunne se skoene hver dag. Da tror jeg at jeg hadde blitt mye flinkere til å bruke hælene mine. Bilder ligger klare på PC'en, bare å få satt i gang.

Flere ønskelig garderober her...



[Net-a-porter] har nå lansert et abonnement på sko. Du får ett par nye sko hver måned for 8000 £. Les mer [HER].

Mine 12 par ville blitt disse.

















Sukk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar