Sider

søndag 5. desember 2010

Paris is giving me trouble!

Fredag kveld kom jeg lykkelig hjem med et bilde jeg var sikker på var det perfekte match til et vintageinspirert bilde av Paris som jeg kjøpte for flere år siden. Nå skulle det endelig komme opp på veggen sammen med det nyervervede herligheten! Lykken ble kortvarig, da verken formatet eller fargen skulle vise seg å bli bra sammen. Hva gjør jeg nå? Jeg hadde jo allerede ventet i lange tider på at vi endelig skulle få inn bildet på jobben. Det er nok bare å starte forfra igjen. Kanskje jeg kan bruke en skuff brukt til å oppbevare bokstaver til trykking,som mammaen min kjøpte på auksjon på loppis, men hun kom aldri så langt å få opp, så den endte her hos meg. ELSK!


Men liker jeg at det er antikksort ramme på Paris-bildet og skuffen er brun? Kanskje jeg rett og slett må sette opp skuffen et annet sted, som på kjøkkenet? Tror jeg må begi meg ut på nettet i morgen kveld, og lete etter litt inspirasjon til hva som skal opp og hvordan jeg skal henge opp så det tar seg best ut... Bare det er krefter etter varetelling av lager i morgen, det kan bli litt fjas etter 12 timer på lageret.




Kanskje jeg rett og slett skal printe opp noen av de nydelige svart-hvitt fotoene fra Paris-turene i 2008 og 2009... Disse kunne vært alternativer.





Huff... nå ble jeg reisesyk også... vil bare rusle gatelangs. (And waste hours just looking at everything and everyone.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar