Sider

lørdag 25. desember 2010

JUL

GOD JUL!

Julaften ble deilig og rolig hos kommende svigermor, med saftig, deilig ribbe og 7 slag. På hjemveien etter midnatt krøp gradestokken ned til -25 grader, huff...  


Denne julen har virkelig tatt innersvingen på undertegende og dermed kommer bilder av juletre først nå... De klare "kulene" er kjøpt på Villa Collection's butikk i Ålborg, under en juletur med jobben til forloveden min for en del år tilbake.


Stolen med saueskinn i er arvet etter forlovedens oldefar. Når tiden strekker til skal jeg pusse ned armelenene og trekke den om.


De fleste kuler, bjeller og hjerter er kjøpt på [Bohus Design 6000] over flere år. Nå begynner jeg virkelig å få flere nok av dem, og håper jeg ikke treffer på flere fristelser nå.



Ser her at jeg skulle ha hatt på den siste lysslyngen... Jaja, det får bli neste år!




Metalltrådhjertene fikk jeg av mammaen min en jul, de er nydelige! Mener de er fra [Steninge Slott], men kan ikke huske helt...


Ønsker samtidig Nora Iselin velkommen til verden! Nora Iselins mamma har denne [bloggen].

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar