Sider

søndag 13. mars 2011

102 ting på to-do-lista

De siste ukene har jeg prøvd å få litt oversikt over hva vi må komme oss gjennom av gjøremål før den store dagen i september, og nå begynner jeg å skjønne at en bryllupsplanlegger hadde vært tingen. 102 linjer med gjøremål er den foreløpige lista!! Det går ikke lenger å surfe nettet bare for kos, nå må jeg ha en mission skal jeg kunne ticke noe av på lista vår. Det står og faller på om jeg klarer å bestemme meg for kjole i uka som kommer. Håper å klemme inn en siste prøving før forloveren min drar til en velfortjent ferie til Barbados til uka (som ikke høres så aller verst ut nå nei...)!

Derfor har jeg nå laget meg et stort moodboard på veggen her hjemme, for å holde de visuelle idéene samlet på et sted.




Innlegg om bryllupsplanlegging og forberedelser finnes det flere av, som dette ene eplekjekke [9-måneder-igjen-innlegget] og dette innlegget fra det går opp for meg at  [jeg ikke kan telle]

[Invitasjoner][blomster][brudekjoler] og enda flere [brudekjoler] kan du også lese om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar