Sider

fredag 1. april 2011

Antiklimaks?

Etter nå å ha lett etter brudekjole siden 11 timer etter at vi forlovet oss i august 2010, lurer jeg på om jeg har kommet til et antiklimaks siden jeg ikke lenger ser etter brudekjoler? Det er blitt anbefalt at en ikke lenger titter på kjoler når en først har bestemt og bestilt sin. Noe jeg er helt sikker på er en god idé. Derfor har jeg nå (nesten) gått videre til å titte på "bridesmaids"-kjoler. Ikke fordi jeg skal bestemme hva forlover og søster eller sånn skal bruke, men det er jo så utrolig masse lekkert! Enda godt vi skal i bryllup sommeren 2012, slik at jeg kan bruke det som unnskyldning til å finne noe nydelig! Hvilken som helst her under ville duge... Skoa er vel heller ikke så aller værst?









Alle kjoler fra [Elie Saab] via [Wedding Inspirasi], min favoritt ser du [HER]. Flere fantastiske kjoler finner du fra [Coast].

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar