Sider

fredag 29. april 2011

To-do-listen vokser...

I går hadde jeg en kjempekoselig dag i deilig vær med min forlover. Da vi begge er forlovet gikk det i bryllupsprat kan en si. Kjoler, blomster, mat, sko, cava, hår, slør, innmarsj, utmarsj, smykker, dans, utdrikningslag, ringer, kake... puh! Denne uken som har gått har vi faktisk også fått gjort unna litt på [to-do-listen], dog den har vokst litt siden første utkast. 124 linjer... heldigvis er noen blitt grønne siden jeg startet.

Invitasjoner er bestilt! Selv er jeg (vi...) veldig fornøyd med valget og venter spent... Den opprinnelige idéen jeg fikk hadde ingen sjanse mot [den nye favoritten] jeg fant i mars. Inspirasjonen er fra amerikanske [Bella Figura], sukk...


Detaljer med frisør er i orden, og jakten på skoene har startet, her finner jeg masse nydelig, bare alt alt for høye. Som disse fra [Zara].


Kanskje jeg får litt inspirasjon senere i dag, dog det nok er uoppnåenlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar